Cestování je mou velkou vášní i koníčkem. S narozením dětí dostala tato vášeň nový rozměr. Narozením dcery s postižením se z koníčku stala výzva.

V současné době existuje hodně blogů o cestování s dětmi. Já sdílím pár zážitků z našich dobrodruštví, abych třeba pomohla motivat ostatní rodiny, které čelí nějakým omezením. Venku je nádherný a pestrý svět, které nás s každým zdolaným metrem obohacuje a učí. Svět, který nám nedá zapomenout, kdo jsme, čím jsme a pomůže nám ujasnit si, kam směřujeme…

Děti se svalovou dystrofií

V ČR je několik dětí, kterým byla diagnostikována svalová dystrofie či různé formy myopatií. Druhů svalových dystrofií je opravdu velmi mnoho,...

Víkend BEZ

Naše dcera vyrazila na víkendovou akci pro děti bez rodičů od Parent Projectu a my jsme tak zůstali sami se...

Albánie 2021 den desátý – Blue Eey, Butrint, Sarandë

Vstáváme v 7 hodin. Blue eye (Syri i Kalter) na mě dojem neudělalo a původně jsem si myslela, že nepojedeme až...

Albánie 2021 den devátý – Tepelenë, Vjosa, Gjirokastër

Velmi dlouho jsem studovala, jak se z Beratu dostat do Gjirokastëru. Na Google se zobrazovala silnice SH74, která byla žlutá (tedy...

Albánie 2021 den osmý – Berat a víno

S mořem za zády se vydáváme zpět do vnitrozemí. Tentokrát opět na jih. Cíl Berat. Okolo 11 h parkujeme u...

Albánie 2021 den sedmý – moře

Ač máme nutkání vyrazit někam na výlet (a že by se těch cílů v okolí našlo), tak myslíme na děti a...

Albánie 2021 den šestý – Dajti ekspres / Karpen beach

Na dnešek jsem měla několik variant, co dělat. Myslím, že takový Mys Rodon by určitě stál za bližší prozkoumání. My...

Albánie 2021 den pátý – Krujë

Ráno odjíždíme. Zamluvila jsem oběd na 12 h na farmě Mrizi i Zanave Agroturizëm. Nejlepší slow food v Albánii si...

Albánie 2021 den čtvrtý – Theth

Kdybychom měli obě děti zdravé, pravděpodobně bychom absolvovali trek do Valbone nebo zůstali více dní a podnikali treky z Thethu. My...

Albánie 2021 den třetí – přejezd z jezera Komani do Theth

Užili jsme si krásné odpoledne a večer a je čas se posunout dál. Loď zpět jezdí až v 15:30, proto jsme...

Albánie 2021 den druhý – Blini Park

Tento den jsem domlouvala dopředu: ubytování, loď, řidiče. Byl to nejdražší den celé dovolené, díky drahému ubytování a zároveň jeden...

Albánie 2021 den první – SH20 / Shkodër / pevnost Rozafa / Rrjoll Beach

Pokud cestujete, tak vás Balkán až tak nepřekvapí. Pokud ne, tak můžete utrpět šok. Nepořádek, odpadky, přes cestu přebíhající stáda...

Albánie 2021 – úvod a cesta

Albánie je poslední dobou velmi moderní destinace dovolené. Dá se tam totiž dostat autem nebo relativně levně letadlem. My si...