Cestování je mou velkou vášní i koníčkem. S narozením dětí dostala tato vášeň nový rozměr. Narozením dcery s postižením se z koníčku stala výzva.

V současné době existuje hodně blogů o cestování s dětmi. Já sdílím pár zážitků z našich dobrodruštví, abych třeba pomohla motivat ostatní rodiny, které čelí nějakým omezením. Venku je nádherný a pestrý svět, které nás s každým zdolaným metrem obohacuje a učí. Svět, který nám nedá zapomenout, kdo jsme, čím jsme a pomůže nám ujasnit si, kam směřujeme…

Víkend BEZ

Naše dcera vyrazila na víkendovou akci pro děti bez rodičů od Parent Projectu a my jsme tak zůstali sami se...

Albánie 2021 den desátý – Blue Eey, Butrint, Sarandë

Vstáváme v 7 hodin. Blue eye (Syri i Kalter) na mě dojem neudělalo a původně jsem si myslela, že nepojedeme až...

Albánie 2021 den devátý – Tepelenë, Vjosa, Gjirokastër

Velmi dlouho jsem studovala, jak se z Beratu dostat do Gjirokastëru. Na Google se zobrazovala silnice SH74, která byla žlutá (tedy...

Albánie 2021 den osmý – Berat a víno

S mořem za zády se vydáváme zpět do vnitrozemí. Tentokrát opět na jih. Cíl Berat. Okolo 11 h parkujeme u...

Albánie 2021 den sedmý – moře

Ač máme nutkání vyrazit někam na výlet (a že by se těch cílů v okolí našlo), tak myslíme na děti a...

Albánie 2021 den šestý – Dajti ekspres / Karpen beach

Na dnešek jsem měla několik variant, co dělat. Myslím, že takový Mys Rodon by určitě stál za bližší prozkoumání. My...

Albánie 2021 den pátý – Krujë

Ráno odjíždíme. Zamluvila jsem oběd na 12 h na farmě Mrizi i Zanave Agroturizëm. Nejlepší slow food v Albánii si...

Albánie 2021 den čtvrtý – Theth

Kdybychom měli obě děti zdravé, pravděpodobně bychom absolvovali trek do Valbone nebo zůstali více dní a podnikali treky z Thethu. My...

Albánie 2021 den třetí – přejezd z jezera Komani do Theth

Užili jsme si krásné odpoledne a večer a je čas se posunout dál. Loď zpět jezdí až v 15:30, proto jsme...

Albánie 2021 den druhý – Blini Park

Tento den jsem domlouvala dopředu: ubytování, loď, řidiče. Byl to nejdražší den celé dovolené, díky drahému ubytování a zároveň jeden...

Albánie 2021 den první – SH20 / Shkodër / pevnost Rozafa / Rrjoll Beach

Pokud cestujete, tak vás Balkán až tak nepřekvapí. Pokud ne, tak můžete utrpět šok. Nepořádek, odpadky, přes cestu přebíhající stáda...

Albánie 2021 – úvod a cesta

Albánie je poslední dobou velmi moderní destinace dovolené. Dá se tam totiž dostat autem nebo relativně levně letadlem. My si...